KOSZYK JEST
PUSTY

Reklamacje i zwroty

 Zwroty, Wymiany i Reklamacje

 Warunki zwrotu bez podania przyczyn:

Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, kupujący ma prawo do rezygnacji z zakupionego towaru bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty odebrania przesyłki. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest przekazanie do firmy Amber informacji o odstąpieniu od umowy w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru oraz odesłanie towaru w stanie nienaruszonym, kompletnego.

 Zwrot wartości towaru zostanie dokonany na wskazane konto w terminie do 14 dni roboczych od dnia przyjęcia zwrotu przez obsługę sklepu. Zwracany towar należy odesłać przesyłką kurierską na koszt Zwracającego bądź doręczyć osobiście.

 Produkty wykonane na zamówienie indywidualne klienta nie podlegają zwrotom ani wymianom.

Zamówienia związane umową zakupu z wyborem przesyłki pobraniowej :

Wybor przesyłki pobraniowej wiąże Konsumenta umową kupna - sprzedązy i tym samym zobowiązuje Konsumenta do odbioru zamówionego towaru. W przydpadku rezygnacji lub braku odbioru zamowienia wysłanego za pobraniem, Konsument zoowiązany jest pokryć koszty przesyłki pobraniowej oraz jej zwrotu. 

Mówi o tym przepis z ustawy zawartej po 25 grudnia 2014 roku - "Zwrot towaru zakupionego przez Internet przez konsumenta (odstąpienie od umowy)". 

 

 " Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu.Nowa ustawa o prawach konsumenta przewiduje jednak kilka sytuacji, kiedy konsument będzie obowiązany ponieść koszty w związku z odstąpieniem od umowy. Poniżej wskazujemy możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument:

Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów (przykładowo jeżeli konsument zamiast przesyłki pocztowej wybrał droższą kurierską, to Sprzedawca nie musi mu zwrócić różnicy między tymi dwoma przesyłkami).

 

Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu (czyli koszt odesłania Produktu do Sprzedawcy), chyba że Sprzedawca zgodził się je ponieść lub nie poinformował konsumenta o konieczności poniesienia tych kosztów."
 Warunki wymiany produktów:

Zakupione produkty klient może wymienić na inny kolor bądź model. Towar należy odesłać w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki (decyduje data odbioru na dowodzie dostawy). Artykuły odesłane w terminie późniejszym nie będą przyjmowane. Ewentualna późniejsza wymiana będzie rozpatrzona przez pracownika sklepu.

 Wymiana zakupionego produktu jest możliwa jedynie wówczas, gdy był nieużywany, jest kompletny i nieuszkodzony przez klienta.

 Aby wymiana mogła zostać szybko przeprowadzona, należy wysłać towar zapakowany i zabezpieczony opakowaniem ochronnym (karton) zapobiegającym pognieceniu i zniszczeniu. Do przesyłanego do nas towaru dołączyć oryginalny paragon oraz opakowanie. Koszty związane z wymianą torebki (koszty dodatkowych przesyłek i ewentualnej różnicy w cenie) pokrywa kupujący :

 Towar odesłać firmą kurierską lub Pocztą Polską na adres:   

 

Amber Anita Ogonowska

 

ul. Ogrodowa 7/9, 

76-200 Słupsk

 

 Warunki reklamacji:

Jeżeli zamówiony przez klienta produkt nie jest zgodny ze specyfikacją zamówienia, lub posiada wady, sklep po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji wymieni wadliwy produkt na nowy lub zwróci jego równowartość.

 Reklamacja zakupionego produktu jest możliwa jedynie wówczas, gdy był nieużywany, jest kompletny i nieuszkodzony przez klienta.

 Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

Aby wymiana mogła zostać szybko przeprowadzona, należy wysłać towar zapakowany i zabezpieczony opakowaniem ochronnym (karton) zapobiegającym pognieceniu i zniszczeniu. Do przesyłanego do nas towaru dołączyć oryginalny paragon oraz opakowanie. Koszty związane z wymianą torebki (koszty dodatkowych przesyłek i ewentualnej różnicy w cenie) pokrywa kupujący : 

Towar odesłać firmą kurierską lub Pocztą Polską na adres:   

 

Amber Anita Ogonowska

 ul. Ogrodowa 7/9

76-200 Słupsk

 

 

Zwrot wartości towaru zostanie dokonany na konto wskazane w formularzu zwrotu w terminie do 14 dni roboczych od dnia przyjęcia zwrotu przez obsługę sklepu.

Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru.

Reklamacje rozpatrzone pozytywnie wysyłamy do klienta za pośrednictwem Poczty Polskiej lub paczkomatów InPost.

 

 

Reklamacji nie podlegają:

 

 

naturalne zużywanie się produktu,

produkty posiadające uszkodzenia mechaniczne oraz powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji.

 

Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl